REVOLUCIONARNA REŠITEV ZA VAŠE SPANJE!

KAKO UPORABITI EFT TEHNIKO ZA BOLJŠI SPANEC?

Vsakemu od nas se kdaj zgodi, da težko zaspi ali sploh ne more zaspati. Takrat vam je lahko v veliko pomoč EFT tehnika.

Pred kratkim sem ugotovila način, ki je zelo učinkovit.

Preden zaspimo se znajdemo v periodiki, ki se ji reče hipnagogično stanje – to pomeni, da je naš um izjemno dovzeten. To stanje se pojavi malo pred začetkom spanja.

Takrat se v možganih pojavijo različni tipi valovanja. Naši možgani se sprostijo. Misli precej bolj sproščeno preskakujejo med različnimi dogodki. Te misli in preskoki med dogodki nas nenadoma zazibajo v spanec, brez da bi se tega zavedali. Občutek je podoben, kot da bi nežno jadrali s tokom.

Na podlagi tega sem našla zelo učinkovit način, ki vam pomaga zaspati tudi ko niste dovolj zaspani.

EFT vaja, ki vam pomaga zaspati

 

 

To vajo delate brez tapkanja, da ne premikate telesa, saj bi se s tem ponovno zbudili. EFT tehniko uporabite za okrepitev občutka, ko zdrsnete v spanec. Ko vam uspe ustvariti to hipnagogično stanje, neizogibno, preprosto in naravno sledi spanje.

EFT stavkov vam ni treba izgovarjati na glas, ampak preprosto mislite na njih v vašem umu. Ob tem pa si predstavljajte, da tapkate.

Verjetno boste ugotovili, da lahko pridete samo do polovice kroga navideznega tapkanja, potem pa vam bo že padla koncentracija. To je zato, ker vas je že premagalo stanje, da bi zaspali in se vaš um ni več zmožen koncentrirati. To je znak, da bo kmalu prišel trden spanec.

Kako tapkate:

Začnite na notranji strani obrvi (lahko tudi na karate točki) in začnite govoriti v svojih mislih eno od naslednjih možnosti:

  1. Tok me odnaša … tok me odnaša … na vsaki EFT točki.
  2. Te moje misli me odnašajo … misli me odnašajo … plujem s tokom …
  3. Imam občutek, da me tok odnaša … imam občutek, da me tok odnaša …

 

Uporabite lahko kateri koli primer na vsaki EFT točki, ki vam odgovarja.

Bistvo je v tem, da občutek preplavi celo telo.

S tem se boste spomnili na stanje pred spanjem in to je vse kar je potrebno za trden spanec.

Zelo verjetno boste že zaspali, preden boste zaključili prvi krog tapkanja. Uspešno tapkanje.

 

This entry was posted on marec 19, 2019, in blog. Bookmark the permalink.