KAKO LE V 5 MINUTAH ZAMENJATE STARO NAVADO Z NOVO?

5 MINUT

KAKO LE V 5 MINUTAH ZAMENJATI STARO NAVADO Z NOVO (M.N.)

Vsaka izkušnja, ki smo jo doživeli in je povezana z občutki ali čustvi, je vgrajena v naših možganih. Večkrat ko neko dejanje ponavljamo, večja je povezava med živčnimi celicami v naših možganih.

Primer: “Profesionalni igralec tenisa, ki je že zamahnil z loparjem več 100 tisočkrat, lahko udarec izvede brez vsakega razmišljanja, medtem ko boste vi, ki še niste igrali tenisa, večkrat zgrešili žogico.”

Isti vzorci se nanašajo na naša vsakodnevna dejanja. Gradimo vzorce in rutine, kot je na primer ščetkanje zob, način komuniciranja z ljudmi in podobno.

Proces tapkanja je primeren za prekinitev starih vzorcev, da se za vedno znebimo stagnirajočih čustvenih spominov, možganskih vzorcev in razvijamo povsem nove in pristne vzorce.

S preprostim tapkanjem lahko prekinete stare nezaželjene vzorce.

Razmislite katero aktivnost vsakodnevno prelagate na naslednji dan. Večkrat ko pride do prelaganja bolj se v našihNE ODLAŠAJ možganih zasidra prepričanje, da bomo aktivnost prestavili. Primeri te aktivnosti so telovadba, meditacija, večja skoncentriranost na delo, da ne obiščemo spletne strani facebooka, da smo bolj potrpežljivi z osebo x, …

Vaša naloga je preprosta  – prekiniti morate stare vzorce!

Zdaj ko imate seznam si izberite eno opravilo. S pomočjo tapkanja boste prekinili in odpravili stari vzorec in vzpostavili novi vzorec. Za lažje razumevanje vam bom opisala kako to narediti.

Zjutraj sem želela telovaditi vsaj 10 minut. Do tega se nikakor nisem mogla pripraviti. Moj stari vzorec je bil, da sem vsako jutro, ko sem vstala, le nekaj minut po tem šla preveriti svojo e-pošto. Enkrat mi je bilo dovolj in sem se odločila, da imam namen spremeniti ta miselni vzorec.  

Rešitev sem našla v tem, da se sem vedno, ko sem čutila potrebo preveriti e-pošto ustavila in nekaj minut tapkala. Na primer:

Karate točka: Kljub temu, da si želim preveriti e-pošto, se popolnoma in globoko sprejemam in se spoštujem. ….

Na notranji strani obrvi: Želim preveriti e-pošto…

Ne pozabite!

Navedeni uvod v tapkanje je samo splošen primer. Tapkanje je specifično za vsakega posebej.

Preprosto tapkanje lahko spremeni nezaželjene vzorce. Lahko izvedete več krogov tapkanja, vendar po navadi zadošča že en krog, da ustavite stari vzorec in razvijete novega.

Ko bodo vaši možgani želeli izvajati neki vzorec, mu ponudite drugo opcijo. Meni je tistega jutra uspelo. Ulegla sem se in telovadila 10 minut. To pa mi je kasneje omogočilo bolj produktiven dan.

Če proti težavam nič ne pomaga, EFT vse premaga!

 

 

 

 

 

 

This entry was posted on 17 julija, 2016, in blog. Bookmark the permalink.