KAKO PREMAGATI STRAH

kako premagati strahKAKO PREMAGATI STRAH (D.P.)

Strah se lahko uresničuje kot misel, slutnja, da se bo nekaj zgodilo, česar si ne želimo. Tej misli zelo hitro sledi ena ali več čustvenih reakcij – zaskrbljenost, panika, prestrašenost – ki jo spremljajo nelagodje, ranljivost in vznemirjenje.

Poznamo več oblik strahu:

  • strah, da bo nekdo grdo ravnal z nami,
  • strah, da nas bo nekdo prizadel,
  • strah, da nas bo nekdo izkoristil,
  • strah pred neuspehom,
  • strah pred nemočjo,
  • strah pred odgovornostjo,
  • strah pred neznanim,
  • strah, da bo nekdo manipuliral z nami,
  • strah pred zavrnitvijo,
  • strah pred javnim nastopanjem,
  • strah pred letenjem,
  • strah, da nas bo nekdo žalil,
  • strah pred vožnjo avtomobila,
  • strah, da nas drugi ne bodo imeli radi,
  • strah, da nas drugi ne bodo sprejeli.

S takšnimi strahovi se spoprijema večina ljudi. S tapkanjem svoje strahove in načine kako vplivajo na nas prepoznamo, se z njimi soočimo, jih sprejmemo kot del nas. S tapkanjem strah zmanjšamo oziroma tudi odpravimo omejujoč vpliv, ki ga strah ima na nas. Pri premagovanju strahu s tapkanjem dosežemo, da pridobimo občutek varnosti, svobode, moči, miru, da nam bo uspelo.

This entry was posted on 5 oktobra, 2015, in blog. Bookmark the permalink.